[PDF] Sylvia Day Spútaná

Crossfire v zahraničí zaznamenala veľký úspech a jej časti lámu rekordy v predajnosti a pravidelne sa umiestňujú na prvých priečkach viacerých bestesellerových rebríčkov ako New York Times, Sundy Times a pod.

Gideon Cross. Navonok dokonale krásny a sexi muž, zvnútra klbko problémov z minulosti. Vyžaroval z neho spaľujúci plameň, ktorý vo mne rozpútal najtemnejšiu vášeň. Nedokázala som sa od neho odtrhnúť. Nechcela som sa od neho oslobodiť. Stal sa mojou drogou... mojou túžbou... a bol môj.
Mala som za sebou rovnako búrlivú minulosť ako on a takisto som bola poznačená traumou. Vzťah medzi nami nemohol fungovať. Vždy to bolo priveľmi ťažké a bolestné... Okrem okamihov, keď to bolo dokonalé, keď sa naša túžba a zúfalá láska menili na najsladšie šialenstvo. Vzájomná závislosť nás spájala ako puto, naša vášeň nás donútila prekročiť všetky hranice a vstúpiť do sveta rozkoše a posadnutosti.
martinus.sk

Sylvia Day Spútaná download, Sylvia Day Spútaná txt file, Sylvia Day Spútaná pdf, Sylvia Day Spútaná epub, Sylvia Day Spútaná mobi, Sylvia Day Spútaná .doc, Sylvia Day Spútaná audiokniha, Sylvia Day Spútaná audiobook download, Sylvia Day Spútaná android, Sylvia Day Spútaná windows phone, Sylvia Day Spútaná iphone