[PDF] Alessandra R. Torre Dievča zo 6E

Môj život zamknutý v byte bol jednoduchý. Fungoval, pokým som dodržiavala pravidlá.
  1. Nevychádzať z bytu. Ani ak vypukne požiar, ani poslať list, ani na žiadnu vychádzku. Dvere zostanú zatvorené a ja zostanem vnútri.
  2. Nevytvoriť si citovú väzbu k zákazníkom. Ja sa vyzliekam, som pred kamerou, a predvádzam sa. Čo chcú, to im dám. Ich tajomstvá nikdy nevyzradím. A všetko, čo im poviem, je lož.
  3. Nikoho nezabiť. Dodržiavala som toto pravidlo viac ako tri roky.
Vstúpte do sveta klamstiev, hrozieb, strachu, a všetkých vášní, vstúpte do sveta Dievčaťa zo 6E.
martinus.sk
Alessandra R. Torre Dievča zo 6E download, Alessandra R. Torre Dievča zo 6E txt file, Alessandra R. Torre Dievča zo 6E pdf, Alessandra R. Torre Dievča zo 6E epub, Alessandra R. Torre Dievča zo 6E mobi, Alessandra R. Torre Dievča zo 6E .doc, Alessandra R. Torre Dievča zo 6E audiokniha, Alessandra R. Torre Dievča zo 6E audiobook download, Alessandra R. Torre Dievča zo 6E android, Alessandra R. Torre Dievča zo 6E windows phone, Alessandra R. Torre Dievča zo 6E iphone